Jak zwiększyć obroty sklepu internetowego

Dobrej jakości asortyment i znana marka niekiedy nie wystarczy, by dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów. Pozycjonowanie stron internetowych ma za zadanie pomóc właścicielom tych witryn, którzy często narzekają na zbyt małą konwersję. Jest to często spotykane zjawisko, jednak odpowiednie działania, mające na celu polepszyć widoczność w sieci oraz pozycję w wyszukiwarce Google, mogą szybko uporać się z tym problemem. Przekonaj się dlaczego pozycjonowanie w dzisiejszych czasach to klucz do sukcesu. 

Zacznij od udoskonalania swojej strony

Kompleksowe pozycjonowanie stron www, a w tym i sklepów internetowych, powinno w pierwszej kolejności zacząć się od rzetelnego audytu, dzięki któremu specjaliści są w stanie wyłapać wszystkie usterki, mające wpływ nie tylko na wizualny wygląd całej witryny, ale i na jej funkcjonowanie. Nic tak nie odstrasza klientów, jak niepoprawnie działająca strona, która na dodatek nie jest zoptymalizowana. Takie braki skutecznie działają jako antyreklama i szybko trzeba je wyeliminować.

Frazy, linki i wartościowe treści

Działanie z zakresu SEO, które obejmuje szeroko pojęte pozycjonowanie stron internetowych www, skupia się również wokół wyselekcjonowania dla danej witryny, jak i znajdujących się tam produktów, odpowiednich słów kluczowych, które powinny znajdować się w towarzystwie wartościowych treści (opisów kategorii, przedmiotów, rodzaju usługi, wpisów blogowych, zapleczy itd.). Mogą być one ogólne oraz krótkie, jaki i bardziej rozbudowane, z tak zwanego długiego ogona (long tail). Ten drugi typ fraz cieszy się ogromną popularnością, gdyż jest aktualną odpowiedzią na to, co potencjalni klienci wpisują w wyszukiwarkę. Nie można zatem ich zbagatelizować, a wręcz przeciwnie. Pozycjonowanie stron internetowych bez nich nie będzie takie samo.